Reagovala som na jeden príspevok, ktorý som buď nepochopila, alebo ak áno, tak s ním nesúhlasila. Znel: „Není špatný obchodník, ale špatný produkt.“
Ako to už býva, niekto si vás takto všimne a hneď aj požiada o priateľstvo a napíše. Priateľstvo som neprijala, ale správu som si prečítala.
D: ahoj, Pavel, ano, som obchodnik a marketer https://www.facebook.com/danielinopero/
Ach, jaaaaaaaaaj…. Unavilo vás to? Dočítali ste až sem? To vás obdivujem. Link, ktorý mi na záver Pavel, inak milý chalan, poslal, viem, že nikdy neotvorím, lebo stratil moju dôveru. Nebol stručný, jasný, trefný, pôsobil, že niečo zahmlieva, točil sa okolo horúcej kaše. Aj keby to mohlo byť niečo, čo si zaslúži moju pozornosť, znechutil mi to. Pretože to prepálil.
Určite sa to neraz stalo aj vám…
Omáčky nás nepredajú, ľudia nemajú čas na žvásty a prázdne reči
Takto ľudia predávajú face to face, cez chat, aj cez online reklamu. Presnejšie povedané. takto nepredávajú. Hneď som si povedala, chalan nemá asi čo robiť, má čas vypisovať omáčky, evidentne mu nefunguje biznis. Lenže ľudia sú zaneprázdnení, nemajú čas, ak im v prvých pár sekundách, minutách nevyklopíš, čo chceš a čo z toho budú mať, tak ťa už ďalej nepočúvajú, nečítajú, odchádzajú. Zo stretka, z webu, z eshopu, z chatu, zovšadiaľ.
Očistite obchodnú komunikáciu o vatu
A mimochodom, keď budeš iba rozprávať a nebudeš počúvať svojho potenciáleho zákazníka (tu bol pokus na začiatku), nepovieš mu stručne a jasne, čo on z toho bude mať, nemá dôvod venovať ti ďalej pozornosť. Bude ľutovať, že s tebou stratil čas, tak ako ja.
Teda ja nie celkom, lebo som vďaka tomu napísala tento článok pre vás. Aby sme si všetci uvedomili, že omáčky patria do kuchyne a nie do biznisu. Je tak?
Ahoj, volám sa Daniela Mudráková. V marketingových vodách plávam od roku 2004. Základom prežitia v dnešnom virtuálnom svete je dobre poznať psychológiu predaja, mať cit pre obchod a rozumieť zákazníkom. Baví ma vytvárať obchodné stratégie a pomáhať vám získať zákazníkov na svoju stranu, tvoriť kampane a texty, ktoré chytia vašich zákazníkov za srdce, aj za peňaženku. Na seminároch a workshopoch vás rada naučím nielen ako písať trefné texty, rozumieť obchodu, ale aj ako budovať značku a predávať online.