Obsah netvorí len slovo. Rovnako tak ako obsah dámskej kabelky, nie je len o peňaženke.
Cieľom Content Marketingu je vytvoriť a publikovať užitočný obsah, ktorý budú ľudia čítať, komentovať, lajkovať a zdieľať so svojimi priateľmi.
Hodnota obsahu je pre potenciálneho zákazníka v tom, že:
Popri tom mu zaujímavým a hlavne nevtieravým spôsobom poskytujeme informácie o vašej ponuke. Áno, predávať nie je zámerom Content Marketingu, ale dôsledkom.
Tvorbu kvalitného obsahu staviame na Emóciách a Vzťahu so zákazníkom. Opierame sa o psychológiu predaja. Barličkou sú kľúčové slová, s ktorými sa kamarátia Google roboti. Tí si vás vo vyhľadávačoch potom skôr všimnú. Ale pozor, text musí mať v prvom rade hlavu, pätu a dušu. Až potom sa naň treba pozrieť z pohľadu SEO a optimalizácie.
Vo všeobecnosti pri textoch platí: Dokonalosť neznamená, že nie je čo pridať, ale ubrať.
Kým sa váš potenciálny zákazník dostane na váš web, stojí vás to asi dosť úsilia. Teraz, keď vás už konečne našiel, viete, čo urobí?
Ak to nie je hneď v priebehu pár sekúnd zrejmé, odchádza inam – ku konkurencii.
Online svet vo všeobecnosti dnes tlačí na kvalitný obsah. Preto už písať články, len aby boli, nestačí. Zákazník je zaneprázdnený, nebude čítať omáčky, na to treba myslieť. A pri písaní článku nezabudnúť, čo je jeho zámerom. Nielen slovo, ale aj obraz tvorí článok. Pretože čítame všetci najskôr očami.