Svet sociálnych sietí nás úplne pohltil. Ľudia na nich denne trávia x hodín, krátia si tak čas nech sú kdekoľvek a robia čokoľvek. Nevyužiť to z pohľadu vášho biznisu by bola premrhaná šanca.
správa sociálnych sietí
Sociálne siete ako Facebook a Instagram už nie sú jednou z možností, ale nevyhnutnosťou z pohľadu:
Nie každý deň však kupujú to, čo vy predávate. Preto je umenie udržať si ich priazeň a pozornosť nepretržite, aby sa im informácia o vás dostala do podvedomia a zanechala stopu. Treba ich baviť, učiť, vedieť predostrieť ponuku, byť k nim úprimný a získať si ich dôveru a priazeň. Ak to robíte dobre, môžete sa spoľahnúť, že im automaticky v hlave vzkrsne myšlienka na vás, keď sa rozhodnú (alebo ich motivujete) nakupovať.
Správa sociálnych sietí si však vyžaduje idemarketing, stratégiu a kvalitný obsah. Taký, ktorý chytí vašich zákazníkov za srdce a v konečnom dôsledku aj za peňaženku.
Soc. siete, ktoré som spravovala, napr.: