Malí a strední podnikatelia si často myslia, že je potrebné, aby zvládali svoj biznis, aj marketing. Ja ako marketér, si tiež nerobím učtovníctvo. Bolo by to pre mňa trápenie a výsledok neistý. Venujem sa tomu, čomu rozumiem.
Takže nie všetko z marketingu dokážete popri svojom biznise zvládať. A nie vždy, keď „šetríte“, neprerábate. Niektoré veci je dobré zveriť odborníkom. Keď si v konečnom dôsledku spočítate čas, ktorý tomu venujete a výsledok, ktorý vám práca s marketingom prináša, zistíte, že ste stratili, nie získali.
Ak sa predsa len rozhodnete venovať aj marketingu, je dobré mať mentora, alebo človeka, ktorý má skúsenosti a dokáže vás usmerniť, poradiť vám a pomôcť. Udržať vás na správnej ceste a ísť s vami.
Či už potrebujete jednorazové poradenstvo, skonzultovať nový projekt, alebo kampaň, alebo sa rozhodnete pre podporu na mesačnej báze, urobíte krok vpred.
MARKETINGOVÁ A OBCHODNÁ STRATÉGIA, MENTORING, KONZULTÁCIE