Najbližší kurz –  v spolupráci so SLOVAK BUSSINES AGENCY – termín upresním čoskoro


Tento kurz vám dá komplexný pohľad na marketing. Pochopíte jeho základy a tým pádom aj súvislosti. Naučíte sa z každej podstatnej oblasti to najdôležitejšie, aby ste nestrieľali vedľa.

Všetko bude vysvetlené jednoduchou a zrozumiteľnou rečou, podložené príkladmi a ukážkami, ako sa to nerobí a ako to vylepšiť. Z kurzu budete odchádzať o poznanie bohatší a nabudení makať na vašom marketingu.


Pre koho?

  • pre tých, ktorí začínajú a rozbiehajú svoj biznis, prichádzajú s novým projektom, produktom
  • ale aj pre tých, ktorí už podnikajú, ale strácajú sa v marketingu a radi by ho robili zmysluplne a s iným výsledkom, ako doteraz
  • pre tých, ktorí by si radi budovali vzťahy s terajšími zákazníkmi a získavali nových
  • pre začínajúcich marketérov a copywriterov, ktorí sa potrebujú v svojom biznise posunúť ďalej

1. deň – Psychológia predaja, branding a budovanie identity

Ak predávate, je jedno, či online, alebo v kamennej predajni, základom je dokonale poznať psychológiu predaja a od začiatku si vedome budovať vlastnú firemnú identitu, svoj brand. 

Naučíme sa, napr.:

  • ako na marketing od úplných základov
  • čo je podstatou psychológie každého predaja
  • čo všetko tvorí firemnú identitu, ako ju budovať a prečo
  • ako správne cieliť na vašu cieľovú skupinu
  • ako vytvárať účinné marketingové stratégie…

Pochopíte, čo všetko (aj zdanlivo nepodstatné) buduje vašu značku a vytvára dôveru, príp. nedôveru vo vás a vašu ponuku.

Tento workshop je nosný aj pre vytváranie marketingovej stratégie a lepšie pochopenie ďalších 3 tém zo série workshopov.


2. deň – Ako na fb a instagram

Sociálne siete sú dnes najsilnejším predajným kanálom. Nadviažeme na predošlý workshop a naučíme sa napr.:  

  • ako komunikovať na fb a na instagrame
  • kedy byť, či nebyť na ig
  • ako správne vytvoriť bio a linktree na ig
  • ako tvoriť skutočne hodnotný obsah, ktorým si získame fanúšikov
  • akým druhom príspevku, čo môžeme dosiahnuť a kedy ho použiť
  • aký optimálny mix príspevkov zvoliť, kedy postovať
  • ako naučiť fanúšikov reagovať, komentovať, zdieľať
  • ako vzbudiť dôveru a vytvoriť potrebu nakúpiť
  • budeme diskutovať aj o tom, čo (ne)funguje u vás a prečo…

3. deň – Ako sa naučiť písať – copyworkshop

Ako sa vraví, obsah je kráľom internetu. Zistíme, čo všetko kvalitný obsah tvorí. Ukážeme si rozdiel medzi vlažným textom a tým, ktorý chytí za srdce. Naučíme sa aj prakticky, ako naň.

Povieme si, čo naozaj funguje a čím si škodíme. Nadviažeme na psychológiu predaja (1. workshop),  budeme spoločne tvoriť hodnotný obsah. 

  • Zakázané slová nielen v textoch, ale aj v obchode a v marketingu
  • Najúčinnejšie pravidlá a psychológia dobrých textov v praxi
  • Čo je podstatou dobrého postu, kvalitného článku, rozhovoru
  • Čo je to storyteling, ako ho tvoriť a zaradiť do online marketingu
  • Ako na písanie textov na web
  • Základy seo pri písaní obsahu
  • Praktická časť – práca s textom – priamo na mieru vášmu biznisu. 

4. deň – Práca v Canve (grafika pre negrafikov) a Business Creatore (plánovanie
fb/ig príspevkov)

 

Kvalitný obsah, to nie sú len super texty. Najskôr vždy zavnímame obraz. Keď nás ten zaujme, čítame. Bez dobrej grafiky/obrázka slovo nefunguje. Naučíme sa preto pracovať v programe, ktorý si netreba kupovať, je online.

Canva je skvelý nástroj na grafiku pre negrafikov. Vytvoríme si prvé grafické návrhy a šablóny. Povieme si, aké pravidla platia pri tvorbe grafiky na sociálne siete. Keď už vieme písať (predošlý workshop), aj tvoriť grafiku, vytvoríme kompletné posty – text, obraz. A potom sa naučíme, ako si zjednodušiť život plánovaním príspevkov v Business Creatore. Všetko s praktickými cvičeniami, úlohami a ukážkami. 


RECENZIE na školenia nájdete na facebooku, ďalšie v recenziách na webe, ako aj niektoré z firiem a značiek, ktorým som pomohla (dolu v pätičke tohto webu).


Viac info na daniela@mudrakova.sk


 

marketing, ktorý chytí za ♥
Facebook Instagram